::..Millionviews..:: Creating worlds that tell a story!
Loading, just a sec!
front
back
top
bottom
left
right
Millionviews Quick overview

Hierbij een korte selectie van wat werk om een indruk te krijgen van wat Millionviews aka Tom Jacobs zijn expertise is!

Dit is een Unity 5 ingame rendering Mars landschap, custom shader setup + high amount tesselation



 




 

Offline render Skyradio, Maya + Mental Ray

 






 

EO Ident, Maya + Mental Ray

 



 




 

 

Strike, Maya + Mental Ray, After Effects voor compositing.

 






 

DarkDayLA, Unity ingame rendering, licht in vertexcolors.



 




 

Duckworld,  scene compositie en licht



 




 

Duckworld, scene compositie en licht



 




 

Texture voorbeeld 1

Texture dunes, diffuse, normal, height, spec, gemaakt in Substance designer

 






 

Texture voorbeeld 2

Texture Slate rocks, Diffuse, Normal, Height, Maya + Mental Ray (WIP)






 

Voorbeeld compilatie modeling en texturing uit Duckworld

Duckworld is een goed voorbeeld waarbij ik rekening heb gehouden met het feit dat de game ook goed moet draaien op een low end machine met maximaal 6000 polys.

Loading...